You are here: مقالاجات
 
 

مقالا جات

اسرائیل کا انتخابی ڈرامہ جاری، فلسطینی شہریوں کا پولنگ کا بائیکاٹ

E-mail Print PDF

plf polling-boykotفلسطین کے سنہ 1948 ء کے مقبوضہ علاقوں میں اسرائیلی کنیسٹ کے آج ہونے والے انتخابات کے بائیکاٹ کی مہم پورے زور و شور سے جاری ہے۔ بائیکاٹ مہم میں فلسطین کی سیاسی اور سماجی تنظیمیں بڑھ چڑھ کرحصہ لے رہی ہیں۔

Read more

پی ایل او نے اسرائیل سے سیکیورٹی تعاون ختم کرنے کا درست فیصلہ کیا: ابو مرزوق

E-mail Print PDF

 

plf abu marzooqاسلامی تحریک مزاحمت ’’حماس‘‘ کے سیاسی شعبے کے نائب صدر ڈاکٹر موسیٰ ابو مرزوق نے گذشتہ روز رام اللہ میں تنظیم آزادی فلسطین کی سینٹرل ایگزیکٹو کونسل کے اجلاس میں طے پائے بعض فیصلوں کو ’’درست سمت‘‘ میں اہم فیصلے قرار دیا ہے۔

Last Updated on Friday, 06 March 2015 20:12 Read more

رفح کراسنگ کی بندش سماج کی دیوار بن گئی

E-mail Print PDF

plf closure-of-rafahغزہ کی پٹی میں ایک خاندان کو اپنے بیٹے کی شادی اس کے بغیر ہی کرنا پڑ گئی کیونکہ دلہا ڈاکٹر باسل مصر اور غزہ کے درمیان رفح کراسنگ کی مسلسل کئی ماہ کی بندش کی وجہ سے گھر واپس نہیں لوٹ سکا۔

Read more

امریکا میں تین مسلمانوں کا قتل، غزہ میں امریکی اداروں کو احتجاجاً بند کرنے کا مطالبہ

E-mail Print PDF

plf deman-to-closeامریکا میں تین روز قبل ایک جنونی شخص کے حملے میں تین مسلمانوں کے وحشیانہ قتل کے خلاف فلسطین اور دنیا کے کئی دوسرے ممالک میں احتجاج کا سلسلہ جاری ہے۔ فلسطین کے علاقے غزہ کی پٹی میں احتجاجی مظاہرے کے دوران مظاہرین نے شہر میں موجود امریکی ادارے احتجاجاً ایک روز کے لیے بند رکھنے کا مطالبہ کیا۔

Read more

عالمی بنک کی غزہ کے لیے دو ملین ڈالر کی امداد

E-mail Print PDF

plf 2-million-aidعالمی بنک کی جانب سے فلسطین کے جنگ سے متاثرہ علاقے غزہ کی پٹی میں صحت کے شعبے کی بہتری کے لیے دو ملین ڈالر کی رقم بہ طور امداد فراہم کرنے کا اعلان کیا ہے۔

Read more

اسرائیلی فوج نے ایک ہفتے میں فلسطینیوں کے 77 مکانات مسمار کر ڈالے: یو این

E-mail Print PDF

plf 77-housesاقوام متحدہ نے اپنی ایک تازہ رپورٹ میں بتایا ہے کہ قابض صہیونی حکام نے گذشتہ ایک ہفتے کے دوران مقبوضہ غرب اردن اور بیت المقدس میں فلسطینی شہریوں کے 77  مکانات مسمار کردیے جس کے نتیجے میں سیکڑوں افراد بے گھر ہوگئے ہیں۔ مکان کی چھت سے محروم ہونے والوں میں اکثریت بچوں اور خواتین پر مشتمل ہے۔

Read more

فلسطین کے مسلمان اور مسیحی علماء نے گستاخانہ خاکوں کو’مذہبی دہشت گردی‘ قرار دیا

E-mail Print PDF

plf declared-terroismفلسطین کےمسلمان اور عیسائی علماء نے متفقہ طور پر مغربی اور اسرائیلی اخبارات میں توہین رسالت مآب صلی اللہ علیہ وسلم پر مبنی گستاخانہ خاکوں کی اشاعت کی شدید مذمت کرتے ہوئے اسے مذہبی دہشت گردی قرار دیا ہے۔

Last Updated on Friday, 16 January 2015 20:22 Read more

اسرائیلی بحریہ کی غزہ کے ساحل پر ماہی گیروں پر گولہ باری

E-mail Print PDF

 

plf navyقابض صہیونی فوج نے غزہ کی پٹی میں ساحل سمندر میں فلسطینی ماہی گیروں پر فائرنگ کی ہے جس کے نتیجے میں متعدد کشتیاں تباہ ہوگئی ہیں تاہم کسی قسم کے جانی نقصان کی اطلاع نہیں ملی ہے۔

Last Updated on Tuesday, 14 January 2014 19:44 Read more

بارہ سالہ معصوم فلسطین بچہ، محمد الدرہ،مزاحمت اور یکجہتی کا نشان :تحریرصابر کربلائی

E-mail Print PDF

plf 30 sabir

تحریر: صابر کربلائی

ایک بارہ سالہ معصوم فلسطین بچے محمد الدرہ کی درد ناک داستان ہے جسے سننے کے بعد ہر انسان کا کلیجہ پھٹجاتاہے، یوں تو دیکھا جائے تو اسرائیلی تاریخ معصوم بچوں کے قتل سے بھری پڑی ہے لیکن شہید محمد الدرہ کی شہادت ایک عظیم داستان رکھتی ہے اور اس کی خاصیت یہ ہے کہ اس شہید کی شہادت کو براہ راست کیمرے میں فلمایا گیا ہے۔

 

 

Last Updated on Monday, 30 September 2013 17:42 Read more

Page 10 of 21